Helgen

Pjuh, nu har jag jobbat hela helgen! Nu förtjänar jag en dag ledigt tycker jag..

I Fredags var de lite firande av Eric (Johannes bror). Så de var förfest i en mycket liten, trång och varm etta innan vi skulle bege oss mot BJ. Men efter ca 45min i kö och inge större framsteg så gav vi upp. De var ganska skönt att somna skapligt i tid och vakna pigg eftersom jobbet väntade.

På jobbet har jag varit duktig och börjat måla. Lite sådär rolig kaos i butiken men de kommer bli så mycket finare nu. Men!! När jag skulle öppna dendär jäkla färg hinken som var typ omöjlig att öppna så spettade jag mitt finger med skruvmejseln. Konstigt nog gjorde de inte alls ont trots att de är en liten kött-slice lös på finger toppen.. Tur att vi har världens bästa plåster för fingertoppar på jobbet. Hihi.

Nu ska jag göra hemgjord pizza och slappa framför tvn.

Kommentarer

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0