Slöar dag.

Jag är sådär härligt slö idag.. Går runt i mjukisar och t-shirt och håret står åt alla håll. Jag gillar dagar som denna! Äntligen har jag tid för mitt nintendo wii och super mario också. Så jäkla kul spel!! Men just nu gick de åt helvete så jag tog en paus för att lugna ner mig lite.

Tror jag ska ta ner de sista julsakerna nu kanske? Känns tråkigt men de är nog på tiden.. Dock får de som bara är allmänt vintrigt vara kvar ett tag till. Mer vinter än vad de är nu går de ju inte att få liksom..

Igår var jag till min bästaste Sara. Hon klippte mig och de är så skönt att få håret lite fräschare. Snaart är de äckligt slitna gamla blekta topparna borta och då kommer mitt hår kännas som nytt :) Var även hem till Sara en sväng efter och åt mat som hennes karl hade fixat. Super gott!!

Ska nog ta och börja skriva min packnings lista också.. Vi åker ju förtusan till värmen snart!!! Jag känner att jag lär missat något viktigt som ska köpas eller fixas. Så måste skriva en lista och få lite struktur på de hela. Mysigt på nå vis..


Snart så ..

Nej men, jag kanske ska ta tag i något istället för att skriva vad jag ska göra ?


Kommentarer

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0