Vilken blää dag.

Min 5 januari har varit sämst. Bilen ville inte starta, eller den startade men såfort jag släppte gasen så dog den. Jag blev ganska skakis när de blev rött, jag bromsade och bilen bara dog innan den bromsat in. Åh, jag vände och åkte tillbaka till parkeringen fort!! Sen hade jag missat att de var -18 ute så jag hade kjol och strumpbyxor så när jag kom till jobbet var jag isbit eftersom jag väntat på den sena bussen också.

Väl hemma igen tog jag mig en varm dusch för att samla energi och bara bli varm efter en dag på jobbet. Sen skulle jag ta lite te och mackor. När jag ska ta upp tekulan så går den sönder och allt lös-te flyter runt i vattnet. Då blev de sur min igen. Och juste, har tappat en hel del saker idag också..

Nej nu ska jag sova och hoppas på bättre tur imorgon!

Kommentarer
Avsändare: mia

ingen okej start på det nya året..

2010-01-06 @ 19:15:37
URL: http://miawestin.blogg.se/
Avsändare: Alexandra

nej verkligen inte :(

2010-01-07 @ 11:19:01
Avsändare: Tommarit

Very interesting site, beautiful design, keep up the good work.

2012-01-31 @ 07:20:47
URL: http://tommarit.blogsmall.com

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0