Ett två tre fyra fem ...

Vilken vecka det här är. Fullt upp! På jobbet är de räkna räkna räkna, varje liten pryl ska räknas (!!) och hemma är de packa, städa och alla andra sjuttio-elva saker som lär göras inför en flytt. Idag har jag fått två saker fixade, internet och adressändring. Men de var riktigt jobbigt att göra adressändring.  Jag vill flytta till Tierp, men de var ändå lite sorgligt att ändra adressen!

Imorgon är de lång-panne-dag på jobbet. Vi börjar 8 på morgonen och de känns nästan mysigt att börja så tidigt. Sen jobbar vi tills allt är klart. De ska bli roligt! Och sen är de 3 dagar där all tid ska gå till packa ner, flytta och packa upp. Så tycker ni de är dött här så vet ni varför.

Jag skulle kunna lägga upp en bild på vardagsrummet som är sovrum, förråd och vardagsrum men jag skonar er från kaoset. Visar lugnet vid Elin och Tobbes stuga istället..



På återseende läckerbitar!

Kommentarer
Avsändare: Jacoberica

Interesting. No more comment :)

2011-03-22 @ 08:41:06
URL: http://jacoberica.blogimagine.com

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0