Håll i hatten !!

Jag tror knappt på de själv men jag gick upp 7 imorse trots att jag inte börjar jobba fören 11. Och de blir värre än så, jag gick upp 7 och tränade!!! Detta är inte alls likt mig, men de var skönt att lite zombie likt gå upp och ner på min wii balance board. Och de slutar inte där heller, jag har sedan bakat en sockerkaka som ska bli tårtbotten. Jag fick den äran att göra midsommar tårtan tills imorgon. Lite surt att jag inte är där när tårtan ska intas utan står på jobbet. Men jag ska be någon jag kan lita på (förmodligen mamma) att ställa undan en liten bit till mig som jag kan smaska när jag kommer.. Men lugn bara lugn, jag har även varit till Ica och handlat hallon och strössel till tårtan.

Har jag inte varit sjukt duktig ?!

Kommentarer

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0