Kungliga bröllopet

Åh vad jag tycker de är kul med de kungliga bröllopet. Jag är så fascinerad av allt! Jag tycker de är så maffigt. Och fatta stört de måste kännas för Daniel. Roxett återförenas för att spela och fira hans bröllop. Och tänk hans syster döttrar som är brudnäbbar på ett historiskt bröllop. Jag tycker de är så häftigt allt ihop.

De jag även är fascinerad av är två små ungar! Någon mer än jag som såg konserten igår kväll? Annars kolla den här länken! Avslutningen på konserten, en liten kille går fram till Victoria och sjunger solo, sen går en liten tjej fram till Daniel och även hon sjungor solo. Coola ungar som gör de helt galant!

Nu till de som är surt som sjutton. Jag jobbar idag och missar HELA bröllopet. Jag som vill sitta och se alla fina klänningar och bara se hela kalaset. ÅHH!! Innan jag beger mig till jobbet ska jag dra upp älsklingen så vi kan fira lite här hemma med bröllops-mazariner.


Kommentarer

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0