Sooliga dag..

Idag har jag hängt en hel del på balkongen. Läst, ätit sallad, lyssnat på radio och mått bra. Till min besvikelse tar inte solen så bra när man sitter på våran balkong. Hur kan de vara så?

Men, jag har inte bara slappat idag. Jag har städat köksskåpen så de är lätt att packa ner allt sen, packat ner lite kläder som inte kommer användas innan flytten, tvättat och planterat om lite blommor. Jag känner mig nöjd.

Igår pallrade jag mig ut för en springtur föresten, men de blev en promenad. Fick så fruktansvärt ont i nacken efter en stund så hela turen blev rena plågan. Och idag är de helt ömt och konstigt i nacken och runt skulderbladen. Inte sådär jätte skönt.


Snart midsommar.. <3

Kommentarer

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0