Utmaning

Jag hittade kuddfodral jag ville ha. Men jag förstog att Johannes inte skulle gilla volangerna. Jag frågade snällt " kan inte jag få köpa dom här till soffan?" Svaret blev att ska jag ha sånna lär jag sy dom själv. Så nu gör jag de. Kuddfodral 1 blev just klart.. nu är de bara nr 2 kvar. Pjuh!  Och jag är faktiskt rätt nöjd med tanke på att jag inte sytt på flera år nu. Känner att jag börjar komma igång igen och hoppas på att fodral nr 2 kommer bli ännu bättre. hihi..


Lite ojämnheter är väl bara charmigt ? hihi..

Men först blir de nog iskaffe på balkongen..

Kommentarer
Avsändare: lina

så duktig du är! :)

2010-06-14 @ 22:40:41
URL: http://misslittleberry.blogg.se/

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0