Ballong-skalle

BLÄ! Idag är jag konstig, seg, trött och allmänt efter. Jag har även Torsdag idag vilket innebär att jag bara skulle ha en jobb dag kvar innan ledighet. Men tji fick jag, två dagars kämpande återstår. Jag är inte så aktiv människa att jag helt galant klarar av 9-dagars period. Jag behöver ledigt typ var 4:e dag. Ursch, nu är jag en gnällspik! :)

Igår när jag kom hem från jobbet fick jag en liten överaskning av älskade i alla fall. Dimmer & lampknapp i hallen och fjärrkontroll till sovrummslampan. Vi satte igen en dörr-öppning till sovrummet när vi flyttade in så de har suttit en lampknapp mitt på väggen. Jag gillade knappen för jag måste kunna tända en lampa om jag vaknar och är rädd på natten ( ja, de kanske är töntigt men sån är jag!! ). Men nu hade Johannes tagit bort den fula knappen, byggt in någon sak vid den andra lampknappen och fixat en fjärris. Så nu kan jag dimmra och allt med fjärrkontrollen. I Like!!

Nu ska jag snutta kudde.

Kommentarer
Avsändare: Sara

Haha! Rolig du! Fjärrkontroll till lampan! :) Men varför inte?! Jag längtar till Gaga i maj!! :) kramkram

2010-03-17 @ 23:07:28
URL: http://saraagren.blogg.se/

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0