Förvirrad

När jag pallrade mig upp från den varma sängen imorse och kollade ut blev jag deppig. De tok snöade och yrde som sjutton. Gissa om jag tänkte tanken att krypa ner under täcket igen!? Men de är jobbdag så jag suddade bort den frestande tanken och tvingade i linserna i mina trötta ögon istället. Jag kom på att en godis skulle sitta fint och när jag påvägen till godipåsen passerade ett fönster så blev jag förvirrad. De var strålande solsken, inte ett moln på himlen och helt vindstilla.. ? Om de inte var för att de ligger ny snö på vägarna skulle jag vara helt säker på att jag sett i syne. Från snö oväder till strålande vinter/vår-väder på max 5 min. Förvirrande !!

Kommentarer

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0