Nagel-modell & Lady gaga

Igår fick jag fina naglar. Jag som inte skulle ha naglar igentligen. Men jag kunde inte motstå! Var lite nagelmodell åt Sara (inte min Sara utan Elins Sara) som letar jobb och behövde visa upp ett par naglar. Jag hoppas att dom håller sig hela på jobbet nu bara. Och så hoppas jag att hon får jobbet :)

Innan vi började med naglarna igår så hade jag och Sara ett projekt på g. Projekt  skaffa lady gaga biljett! De var 15 min kö på ticnet.se. Hallå?! Jag visste inte att de kunde va kö på internet. Jag var helt chockad och nervös. Men vi lyckades få våra biljetter. Jippi !! Jag tror att både jag och Sara kände oss rejält nöjda! Och ett stort tack till J som tog mitt jobb-pass den lördagen. Åååh, Jag läängtar!!

Nu ska jag ta mig ut i vår-solen..

Kommentarer

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0