Shopping-dag

Igår hade jag mamma och Elin en shopping-dag. Vi åkte först till Ikea och fyndade lite innan vi åkte hem till mig en sväng. Sen blev de fika på Café linne hörnan. Finns de nå bättre café? Så jäkla gott!! Sen blev de shopping igen, nu på stan. Jag köpte en tröja, ett linne, två leggings och ett skärp. Ops! :) Köpte även en tekula till min tekanna men den passade inte så lär ner och byta den nu.. De var en super mysig dag med Mamma och Elin i alla fall!!

Ska även åka till jobbet osminkad. Känns helt tokit. Hihi. Men ska förbi The body shop innan och testa ut en mineral foundation. Jag hoppas jag gillar den för jag tycker de verkar så smidigt:)


Pusshej!

Kommentarer
Avsändare: maddie

shopping-dagar e bland de bästa dagarna :D

2010-03-26 @ 10:44:52
URL: http://princessmaddie.blogg.se/

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0