Sommartid är skit

Negativa Alexandra fortsätter tycka allt är skit. Igår när jag ställt klockan och skulle sova så kom jag på att de blir sommartid = börja jobba 1 timme tidigare. Åh vad härligt!! Och eftersom jag inte visste om mobil-klockan ändrar sig själv eller inte så blev de en riktig gåta hur jag skulle lösa de hela. Jag tänkte timmar fram och tillbaka och med min super trötta hjärna tog de dit. Efter ca 40 min löste de sig..

När jag kröp ner för att sova igen så fick jag världens blodsockerfall. Läskigt. Så Johannes fick göra mackor åt mig för jag vågade inte lämna sängen. Jag vågade inte heller somna om fören de kändes helt ok igen. Så strax efter kl 01.00 gjorde jag 3:e försöket att få sova. Somnade men fy vad dåligt jag sover om nätterna nu. De enda jag gör är att vrida och vända på mig, plus kolla lite på klockan. Och sen mitt i allt kommer sommartiden liksom.  Jippi, gå upp en timme tidigare. Vad kan jag ha sovit inatt, fyra timmar kanske .. ? BLÄÄ!

Kaffe och coca cola innan jag börjar jobba!!

Kommentarer

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0