Äppelträd & cupcakes

De är så galet fint ute den här tiden på året. När allt börjar blomma. Och de luktar helt underbart! I 2 dagar har jag haft Nova att busa med. Som de flesta hundar älskar hon att gå ut och rulla runt i gräset. Vi plaserade oss under äppelträdet. Jag har upptäckt att jag älskar äppelblommor. Helt underbara!

Igår bakade jag cupcakes också. Två sorter, choklad och citron. Smaskiga som bara den!! Men jag smällde just i mig en hel choklad cupcake, inget att rekommendera. Jag håller på att smälla av! Så sjukt mätt!! Haha. Ska bjuda Johannes, Danne och Lisa på en varsin sen, eller kanske en halv i var..

Kvällen igår spenderades med min älskade vän. Sara! Åh vad jag bara njuter när jag får vara med henne. Jag skulle vara fylle-chaffis och i slutet var vi så trötta, satt och halv sov i soffan, men de känns helt avslappnat och rätt ändå. Så skönt med sånna vänner, de gör inget om man sitter och stirrar och nästan sover inför varandra. Hihi <3

Nu ska jag försöka få i färg i håret. Kanske försöka få Johannes att hjälpa mig?! Haha.



Kommentarer

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0