Godnatt!

Fysjutton vad jag är slut nu! Jag riktigt längtar efter att gosa in mig i täcket.

Jag har haft fullt upp hela dagen. Jobbat 9.30-18 och under min lunch blev de ingen vila. Jag sprang runt och letade någon slags kofta/tjocktröja, men jag hittar verkligen ingen jag vill ha. Eller ja, jag hittade en på H&M men jag behöver faktiskt fler än de!

Direkt efter jobbet åkte jag till Willys för att storhandla. Aldrig mer storhandla själv säger jag bara!! Vilken stress!! Typ kasta upp varorna på bandet - betala - kasta ner varorna i kassar. Känns lagom stressande när de är långa köer bakom en. De blev 4 super tunga kassar. Var kämpigt att få upp dom till lägenheten, ett rent träningspass!! Sen packa in allt i kyl, frys eller skåp. 20.40 var jag klar med allt.

Upptäckte också hur äcklad jag blir av fisk-skinn. köpte en stor lax-filé om jag skulle packa om i mindre bitar. Och när jag tog tag i firren och kände skinnet greps jag av panik och släppte. Jag fick pina mig när jag la ner fisken i små påsar, armen liksom ryckte av äckel-känsla och hela jag rös. (kan nog sett rätt roligt ut)

Nu är jag alltså trött och ska sussa.. Godnatt!!

Kommentarer

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0