Lady Gaga

Vilken kväll!! Lady Gaga var helt galet jävla bra!! Super häftig show och massor av klädbyten. Jag är så nöjd!! :)
Hon var riktigt bra på att prata med publiken också, hon är asball!

Förbandet var, ehmm, bra men konstiga. Jag mest garvade mig igenom deras spelning. Sångaren hade strumpbyxor och string och t-shirt. Dvs att man såg rätt mycke. Han hade även guld-glittriga klackskor och skrek " do you like my fucking shoes?!" När han sedan började byta om på scenen tappade jag hakan. Men ja, ett gott skratt förlänger ju livet..

Sen var jag och Elin med om lite action också. På Uppsala station innan vi åkte in till Stockholm så dök plötsligt massa poliser upp. Dom tog skydd bakom oss och stog och gjorde en plan "han får sätta sig först" "du tar nacken" osv. sen dök dom över en snubbe så stolen bara flög och på nolltid hade han 3 poliser över sig. Och så skrek dom "POLIS" Precis som på film. Asballt! Vi blev riktigt nyfikna på vad den där krabaten gjort sig skyldig till !!



Nu ska jag och mitt öra som låter "iiiiiiiiiiiiiiiii" åka och jobba.. Jag är fortfarade ett litet monster sen igår känner jag..

Kommentarer

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0