Måndag

Jag har haft en riktigt bra Måndag idag. Tog en rejäl sovmorgon, slappat i soffan, sytt kuddfodral, solat på balkongen, ätit glass vid ån med Honey, sytt lite till, ätit en goood sallad och kikat på norska hollywoodfruar. Jag känner mig nöjd med dagen och snart ska jag krypa ner i sängen.

Kollade just igenom bilderna som togs i helgen. Inte en enda lyckad bild. Hihi. Hittade en bild på karln som slog alla bilder. Den får mig nästan (observera nästan) att fundera på varför jag saknar honom så mycket när han är borta. Hihi. Jag hoppas han kommer hem till mig imorgon!!

Godnatt!!

Kommentarer
Avsändare: Sara

Han är lite lik Sid på den bilden . .



2010-06-02 @ 20:45:01
Avsändare: Alexandra

haha jaa!!!

2010-06-03 @ 08:21:48

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0