Städ-dag

Idag har jag varit duktig! Jag har städat lägenheten plus gått igenom massa lådor så dom är rensade och klara tills allt ska packas ner i flyttlådorna. Även packat ner vinterkläderna så dom är redo att flytta redan nu. Tänkte börja köra lite dit redan nu som får bo hos mamma och pappa en stund så de inte blir så mycke på en gång.

Sen håller jag på med tvättberget. De börjar minska men nu! Och jag avslutade min arbetsdag med att göra en lasagne. Den blev riktigt lyckad. Mumma!

Nu slappar jag i soffan och är så sugen på något smaskigt. Jag som tänkt att de är dags på att tänka nyttigt drömmer just nu om chips påsen i köket. FY !!! Nej något gott MEN nyttigt lär de väl finnas.. Eller ?


Dehär skulle sitta fint i magen..

Kommentarer

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0