101112

Jag har fått helg, jag har fått badkaret indraget, tagit ett härligt bad och jag har en spännande Lördag att se fram emot. Jag tycker de känns helt ok :)

Idag är jag verkligen lätt-road. Varje gång jag skrivit dagens datum har jag fnissat lite 10-11-12. Och jag vet att de inte är roligt men är man övertrött så är typ allt roligt. Vilket har gjort att jag skrattat ganska mycket idag.

Har även tagit ett hårt beslut ikväll. De handlar om imorgon och Minttu. Den har hamnat i kylen och jag vet att kvällen kan sluta hur som helst! Förmodligen dramatiskt..

Nej nu måste jag sova så att jag orkar kolla på bilar och eventuellt ta med mig en hem imorgon! Wii :)

Nattinuffs

Kommentarer
Avsändare: Aribeatrice

Hello! If you want exchange links with my website, contact me please. I can install your link

2011-03-21 @ 12:19:06
URL: http://aribeatrice.blogetty.com

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0