Åh nej..

Idag är en såndär riktigt trött dag igen. Tur att de inte är så värst lång dag på jobbet. Har hur mycket som helst att göra ikväll men nej, jag ha Söndagsmys med film och godis.

Känner mig inte så sugen på att ta en promenad till tåget nu. De är 0 grader ute. Burr!! Men de kanske gör att jag vaknar till lite och kan hålla mig vaken på tågresan.

De som känns bra idag är att armen inte gör så ont som jag hade förväntat mig. Jag var inställd på svinspruta-ont vilket var lite som att ha en förlamad men ond arm. Då kunde jag ju knappt ta på mig en tröja för att armen inte gick att få upp. Men icket, jag är bara väldigt öm, men armen går att röra!



Jag längtar tills jag kommer hem och får krypa ner i soffan..

Kommentarer

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0