Bra Alex, BRA!!!

Alltså hur jävla dumt tänker jag?! Jag har suttit i över en timme och plockat ut alla formler och viktiga saker att kunna från kapitel 1 i matte boken. Jag har skrivit ca 3 A4. När jag bläddrar mot kapitel 2 kommer ett uppslag med sammanfattning. ALLT jag skrivit fanns ju för-i-helvete färdigskrivet, samlat på 2 sidor i boken.. De värsta av allt kommer här: Jag har sett dom sidorna varje gång jag suttit och pluggat matte, vilket är många gånger.

Bra Alex, BRA!! TÄNK FÖR-I-HELVETE!!


Kommentarer
Avsändare: Tommyruth

I want to say that you have interesting info in this website. keep it going. thanks. greetings

2011-04-25 @ 14:00:08
URL: http://tommyruth.blogyears.com

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0