Bubblar av skratt

Är de inte härligt när man ser något riktigt roligt som man inte riktigt får skratta åt men de bara bubblar inombords?
Jag upplevde de idag och skrattar åt de än..

Jag och Sara var på Elgiganten och Sara skulle köpa en cd-spelare. Säljaren var väldigt trevlig och speedad. Sara ska köpa visnings exemplaret och han börjar plocka ner de från hyllan. För att kunna dra ut sladden ställer han sig på alla fyra på golvet och bökar in under hyllan (bara den synen var rolig) men sen hamnar hans tår vid bubbelplasten som låg på golvet och de smäller ett antal gånger. Jag kände hur bubblandet kom inom mig och kollar på Sara, och de bara brast. Jag skyndade iväg till en låda med filmer där jag stog och skrattade för mig själv ett tag. Sedan skulle den packas i bubbelplasten och jag bet mig i läppen ett antal gånger och tog mina små "skratt-turer" lite då och då. Jag avgudar Sara för att hon lyckades stå kvar hela tiden..

De var helt underbart att känna dedär bubblandet. Jag tror jag samlat på mig en hel del skrattande den senaste tiden. Och tro mig, ni skulle skrattat om ni varit där!!

Kommentarer
Avsändare: Sara

Jag var ju tvungen att stå kvar.. hur skulle det sett ut om både du och jag försvann bakom varsin hylla :p ?

2010-11-02 @ 08:00:12
Avsändare: Alexandra

Haha ja de hade ju varit tokigt. Men ändå, du lyckades bita ihop :p

2010-11-02 @ 08:24:03

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0