Gått och blivit störd!

De är sant! Jag har gått och blivit helt jävla störd. Jag hoppas de bara är en tillfällig symtom av tröttheten jag har. Nu ska ni få höra..

Jag åkte och handlade och såg att grannens bil står på parkeringen. Jag går in i affären och när jag gått genom halva affären ser jag även grannen. Jag får någon slags tävlings instinkt och känner att om jag kommer där ifrån före grannen får jag en parkeringsplats vid huset. Och de kändes som om denne granne förstog vad jag tänkte vilket gjorde de hela lite pinsamt. Jaja jag rusade genom butiken med en piss-tung korg och kom först till kassan. Sen kasta jag ner sakerna i en kasse och ut till bilen och full fart hem. Jag fick platsen. Men då kände jag att "fan va pinsamt när grannen kommer och kör förbi här strax". Jag såg hur bilen närmade sig och fick såklart inte upp dörren till trapphuset. Jag typ hetsade loss totalt tills jag fick upp den och snabbt in. Jag har småskrattat åt de här hela vägen från kassan tills nu, eller jag skrattar än. Vafan hände liksom? Jag är störd!!

Jaja, jag har gjort matte provet nu också så nu är de bara att vänta och se vad resultatet blir. Konstigt prov!!

Kommentarer

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0