Gnällspik

Ursch, idag är jag på pissit humör. En av de stora anledningarna är nog den dåliga sömnen inatt och att jag fortfarande känner mig irriterad. Ska bli skönt att röjja på lagret idag, ta ut allt på kartongerna ba!!

Startade även morgonen med att kolla mailen vilket var dumt. Fått mail om att jag måste anmäla mig till matteprovet som är imorgon i Stockholm. Ehh.. ?! Jag skulle ju skriva de på hemma plan på måndag. Nu har de blivit någon miss känner jag och jag orkar inte med sånt skit idag! Plus att jag inte kan skriva provet imorgon, jag ska kolla på bil och ev köpa en imorgon!!

Ska försöka hålla 2 knäckebröd hela i väskan hela vägen till jobbet,
kommer gå åt helvete..

Kommentarer

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0