Gooodmorgon

Åh vad jag gillar känslan att ta bilen till jobbet. Sova sisådär 1 timme längre och ändå ha en lugn morgon, gillart!!

Nu sitter jag och äter frukost. Och kollar på sport. De är så sjukt att jag knappt tror de är sant. Alexandra kollar aldrig, då menar jag verkligen aldrig (!!) på sport. Men.. mina vänner.. Idag gör min älskade vän Saras fina vän Helene dubut i världscupen i längd. Jag känner att de bara inte går att missa! Även om jag bara hinner se starten..

Ikväll blir de mexikans-fest. Tobbe och Anna ska fira deras födelsedagar och de kommer bli kalas-kul att träffa alla härliga "släktingar". Bara de finns mat kvar till mig när jag kommer från jobbet, annars jäävlar :)

Nej nu ska jag äta upp frukosten..

Kommentarer

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0