Hah, Juste!!

Nu-ni!! Ett stort framsteg har hänt idag. Jag tog mig i kragen och gick till de lilla svarta båset i centrat där dom ger influensa-sprutan. Vi ska ta den genom jobbet men dom många av er säkert redan vet är min sprut-skräck enorm. De slutar ofta med att jag svimmar. Men nu skickade jag iväg min söta kollega först så hon förvarnade dom att jag skulle komma och kollade att jag fick sitta där ett tag efter sprutan. Så jag satt där och pratade med tjejen som gett mig sprutan och de visade sig att vi hade endel gemensamt, sprutskräck och lätt för att svimma. Hah.

Jag är sjukt stolt över mig själv. Trodde aldrig jag skulle klara av att ta den där jäveln och jag hade bestämt mig för att inte ta den i år till och med. Men nuså, utan att svimma till på köpet! Dock skakade hela jag ett bra tag efter och benen kändes lite som spagetti men de funkade. Tråkig nog känns sprutor fortfarande lite läskiga..

Aja, lång inlägg om en sprutjääävel..

Kommentarer

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0