Ingen lust att sova

Jag vaknade till 8.20 av att telefonen plingade, jag kollade sms:et och la mig för att somna om. Men jag hade verkligen ingen lust att somna om. Jag som hade planer på en sovmorgon till sisådär 11. Icket!!! Så jag gick upp, fixade frukost och startade ett avsnitt av lyxfällan. Nu däremot är jag äckligt trött och ögonen svider. Vet inte vad jag vill göra för allt känns för jobbigt..

Jag ska nog följa mina planer om pluggandet. Vilket är att börja med engelskan som ska vara inne mitt i jul-ruschen på jobbet. Så vore as skönt att ha den klar och bara behöva fokusera på matten under julen. Plus att jag inte kan göra något i matten eftersom super blonda jag köpte 2 tunna block som jag trodde skulle räcka till både matte B & C. Ehm.. ett block gick åt till kapitel 1 och block nr 2 gick åt till resten av matte B kursen (med mycket snålande). Så nu måste jag alltså till affären och köpa block innan jag kan plugga. Känns väldigt jobbigt..

Kaffe är nog de enda rätta just nu..

Kommentarer

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0