Mamma är bäst!

Shit vad denna dag bara försvunnit. Haft fullt upp på jobbet och mycket att ha koll på så tiden liksom bara försvann. Till och med de sista tre timmarna som gick till att prismärka strax över 600 ljus. (ta av plastpåsen-prismärka-lägga ner i påsen). Men jäklar va bra de kändes när alla var märkta :)

Nu är jag hemma och tanken var "bums-i-säng" men sen kom jag på att jag skulle testa den nya långklänningen jag köpte idag (assnygg), sen kom jag på att jag skulle duscha och sen kurrade magen. När magen kurrade kom jag på smset mamma skickade förut idag att hon åkt ner hit och ställt matlådor i min kyl. Super gott!! Mamma är bara bäst helt enkelt!

Nu är problemet att jag hatar att sova direkt efter jag ätit så jag blir nog vaken ett tag till. Jag är SÄMST på att gå å lägga mig i tid.

Min kopparröda långa skönhet bara läängtar tills nästa Lördag när vi ska på kalas..

Kommentarer

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0