Rutiner tack!!

Fysjutton va man kan må dåligt när man har pissiga mat-rutiner. Eller, snarare inga rutiner alls. Har haft en sjukt seg bussresa hem och mår bara äckligt illa för jag är så hungrig. Jag menar, idag åt jag lung tre, igår åt jag middag vid fem. Och idag, ja då har jag inte ätit middag än. Inte konstigt att jag håller på å svimma lite då och då.. BLÄ!

Sen är jag nerv-vrak för plugget. Provet och uppsatsens betyg har icket kommit än. Och jag har en känsla som säger mig att de inte är roliga resultat. Snart får jag mail om att jag inte får logga in på skolans hemsida längre, är inne där såfort jag har möjlighet. Tss.

Men, till de positiva!! Om ca 1h och 35 min är lönen på kontot! JAAA:)

Måste knapra i mig min macka nu, återkommer..

Kommentarer

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0