Skratta eller gråta?!

Jag vet verkligen inte hur jag mår. Jag vill liksom bara asgrava eller storgråta. Dagen har varit heeelt sjuk!

De började redan imorse. Jag missade stadsbussen med hmm, 15sekunder ungefär, jävligast av allt var att den sedan stog vid rödljuset någon minut precis brevid mig. Jag gick raskt till nästa hållplats i hopp om att hinna med en annan buss och vad tror ni händer? Jo jag missar den med några sekunder. Självklart var nästa buss sen också så kom precis i tid till jobbet.

Sen har jag varit lager-råtta idag. Herre-jävlar vad jag tränat vidare idag. Jag kommer vara muskel-knutte innan veckans slut. Betongvaror, keramik och inslagningspapper väger en hel del ska jag säga er. Men de är ändå så jävla kul att få undan allt och bara få fint. Jag behöver få ut allt från min kropp känner jag. Och de här är perfekt sätt. Snart kanske jag slipper min korta stubin och mitt instabila humör.

Jag tog en kortare rast idag för att få gå 10 min tidigare och komma hem 1 timme tidigare. Tji fick jag! Stadsbussen kom 20 min sent. Alltså den kom när mitt tåg gick. Men eftersom tåget var sent så kände jag att de fanns hopp. MEN!!! Bussarna fick inte köra i viadukten vid stadshuset utan köra en fet omväg. Jag kastade mig av bussen vid kvarnen och sprang (i snön, med systemkasse, astung väska och ett keramikfat) mot stationen. När jag hade pyttebit kvar fick jag sms om att tåget gått. Jag missade de med någon piss-minut bara. Fyfaan va arg jag var. Hungern slog även till och fick rejält blodsockerfall. Jag fick skynda in på Pressbyrån och köpa kaffe och bulle. Och självklart så brände jag tungan. De blev ca 50 minuters häng på stationen sen kom de ett tåg som tog mig HEM!! :)

Nu har jag duschat och börjat återhämta mig. Men mina fingrar värker efter allt slitande i kartonger och tungan gör ont. Samtidigt känner jag mig rätt glad. Jag ska nog äta chips.

Kommentarer

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0