Snart bryter jag ihop..

Vafaaan! Jag får panik av att inte förstå mig på engelska läraren. Om han bara kunde skriva korrekt engelska så kanske uppgiften skulle vara liiite lättare att förstå. Jag hade tänkt skriva klart uppsatsen idag, men jag har inte ens listat ut vad den ska handla om. Exempel på sånt som är svårt att förstå:

"Besvara frågorna på 1 papper på 2 A4" "Besvara alla fem frågorna i uppsatsen" men någon mening senare "Följ din egna idé om vad du vill skriva, frågorna är vägledning"

Eh okeij.. Ska jag besvara hans frågor eller skriva som jag själv vill? Och 1 papper på 2 A4? Och jag vet hur de kommer bli, svarar jag på hans frågor får jag som svar " de hade varit kul om du använt dina egna ideér" Och svarar jag inte på dom får jag ett svar med "du har inte besvarat frågorna".

Jag lackar liksom ur på snubben!!

Kommentarer

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0