Tja-la-la

Jag känns 1000kg lättare. Min ångest, panik, frustration och stress är borta. (eller, lite stress är nog kvar) Jag har äntligen fått tag i en studievägledare som gav mig ett så härligt besked. Jag behöver inte åka till Stockholm för att skriva mitt matte-prov, jag får skriva de här. Och bäst av allt var att jag fick välja dag och tid själv. Så jag valde Måndagen 15:e vilket innebär att jag har 2 dagars extra plugg. Annars hade de varit jobb 9 dagar i sträck (långpanne-dagar) sen upp och iväg för prov dagen efter. De nästan pirrar i magen av lättnad.. Eller så pirrar de för att jag vet att jag och Elin ska fika snart..?  jag vet inte:)

Ännu ett plus är att jag nu inte behöver stressa från Stockholm och slänga på mig cocktail kläderna sen iväg på kalas utan kan fixa mig i lugn och ro tillsammans med syster och lite vin.

Kommentarer

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0