Trött i bena

Nu är jag äntligen hemma i soffan! Här kommer min kväll spenderas. I mitt sällskap har jag en skål med godis, chips dipp och julmust. Jag kan nog gilla läget trots allt .. Frågan är vilken film jag ska se. Avatar eller småstadsliv3 kanske? Klurar vidare på de..

Jobbandet har gått bra även idag. Haft fullt upp och tiden bara försvann typ. Gillart! Men de känns i benen nu att jag sprungit fram och tillbaka en hel del. Dom gillar kvällens soff-läge!

Och vet ni.. jag har mitt plåster från sprutan kvar än för jag känner mig så cool när jag ser de. ( okej, dedär är helt sinnessjukt men de är sant) Tss.

Ha en bra kväll och ät mycket godis !!!

Kommentarer

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0