Vilken dag är de?

Nu är jag inne på min 7:e jobbdag och jag är totalt vilse i dagarna. De senaste dagarna har jag liksom inte haft någon dag alls. När jag kollat tidtabeller har jag blivit förvirrad för jag vet inte om de är helg eller veckodag. Idag är första dagen denna vecka som jag har en riktig dag, trodde jag. Jag har nämligen Torsdag idag. Drygast av allt är att jag har den här "imorgon-får-jag-ledigt"-känslan. Men inte får jag de inte.. Inatt har jag drömt en irriterande dröm om en viss person, så nu är jag sjukt irriterad på den personen trots att jag vaknat.. Och de känns som om jag kommer fortsätta med de tills motsatsen bevisas. Humm.. ?! Håll tummarna för att alla tåg och bussar går som de ska..

Kommentarer

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0