Ny dag, Nya krafter

Igår kväll var ingen bra kväll. Jag fick blodsockerfall och skakade som en marackas precis innan stängning. Fick trycka i mig en kaka såfort jag stängt för att klara mig yttligare 5 min och tills jag fått en kvantum korv. Efter korven försvann skakningarna men jag mådde inge tipp-topp resten av kvällen. De här oregelbundna tiderna gör att min kropp ballar ur. Idag ska jag gå och köpa bantnings shakes. Och inte för att jag ska gå ner i vikt utan för att de är näring plus går fort och lätt att få i sig trots att jag jobbar.

Idag mår jag bättre, än så länge. Känner mig även lite gladare igen efter gårdagens besked. Jag ska åka in till jobbet tidigare än vad schemat säger. Frågan är när jag ska hinna med pluggandet?! Eh..


Jag vill ha mera pengar..

Kommentarer

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0