Piss-väder

Idag är vädret inge roligt. Jag vaknade till och hörde att de regnade, då är de skönt att somna om ett tag till. Men när klockan ringde var de bara att pallra sig upp och inse att de regnar och är grått idag. Blää.

Sen skulle jag ringa ett viktigt samtal, till ett ställe som har så värdelösa telefon tider! Jag ska ha ringt i 3 veckor men de har liksom aldrig passat med telefontiden. Så idag, när de passade, och jag ringde får jag höra "Personen du söker är ute på tjänsteuppdrag och är tillbaka imorgon" GAH! Jag blir galen på telefontider!

Nu ska jag röra ihop lite potatismos och slänga ner fiskbullar i en matlåda. Vilken avancerad lunch. Eh. Sen ska jag ut och invänta bussen mot jobbet. Jag hoppas dagen går fort för jag vill krypa ner i sängen igen!

Ha en bra dag!!

Kommentarer

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0