Varje dag är fylld av mirakel

Nu har jag helg efter 3 långa jobbdagar. Att stänga är tufft när man pendlar. Komma hem tio på kvällen, sova, sen upp och iväg igen. Men nuså, nu är jag ledig så att jag kan eh.. plugga!

Köpte mig en sten idag. Varje dag är fylld av mirakel står de på den. Jag vet att jag inte är ensam om att hoppas på mirakel just nu. Och av de jag hört så mår en av de dåliga personerna lite bättre just idag iaf. När jag såg den stenen igår när jag packade upp varor så berörde den mig något enormt och därför fick den åka med mig hem fastän jag egentligen inte hade råd. Men den kommer påminna mig om att värdesätta allt och alla i min närvaro, och att de alltid finns hopp!


Kommentarer

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0