2x25% Student

Från och med idag är jag student! Jag läser nu Engelska B och Matematik B på distans, studietakt 25%. Just nu går de sådär. Håller på med en uppsats om dödsstraff. Intressant ämne men svåra texter. Jag känner att en proffesor på University of San Diego har ett lite annat språk än mig. Det vill säga, om jag översätter hans engelska ord så förstår jag inte ens de svenska. Åh vad jag känner att detta är lyckat! Ro i själen! NEEJ!!

Imorgon kväll lär jag bli skapligt klar med uppsatsen plus en liten matte uppgift. Plus att jag tackade ja till jobb imorgon. Hur tänkte jag där? Nej nu är jag negativ! Jag SKA klara de! I can do it! (eller..?)

Jag vill att Johannes ska vara hemma nu. Så att han kan klappa mig lite på ryggen och säga att de blir alla tiders. Och hjälpa mig klura ut vad farbror "jag-vet-allt" (proffesorn) menar.

Nej, tack för ikväll !

Kommentarer

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0