7 September

Ännu en ledig dag. Gillart! Jag är verkligen den sortens person som föredrar ledighet. Och nu tänker säkert ni " gör inte alla de..? " Men nej mina kära läsare, de finns faktiskt dom som gillar att jobba.

Jaja.. Dagen har varit mycket bra. Jag fick ett samtal av mamma att hon lagade mat och jag kunde komma och äta lunch med henne och pappa. Vi smaskade mat och sedan bestämde jag och mamma oss för att åka och förtids rösta. Skönt att ha de ur världen liksom. Så nu har jag gjort min röst hörd. Hihi. På vägen hem stannade vi till vid blomster affären och jag införskaffade mig 3 nya fina blommor till mina ny putsade fönster.

Hemma hos mamma och pappa igen blev de lite fika ute i solen. Jag gillar fika! Sedan skuttade vi in i bilen igen och åkte mot Gävle. Rättare sagt Owes och City gross. De blev lite lätt shopping sådär.

När jag kom hem nu på kvällen har jag varit duktig. Sprungit ner i källaren med lite saker som bara var allmänt ivägen. Och nu har jag slängt ihop en lasagne som står i ugnen. Fy sjutton va gott de ska bli!!

Men nu börjar IDOL!!!! Kanske kommer bilder senare.. Hejdå!

Kommentarer

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0