ALEXANDRA VS NOVA

Hundvakt idag igen. Jag och Elin bestämde att hon bara skulle släppa in Nova här så att jag kunde fortsätta sova. Jag kände inte för att gå upp 07.40. Men fröken Nova kände inte för att vara ensam uppe. Hon gnällde och jag ignorerade. Till slut pallade jag inte mer och gick lite lätt knäckt upp kl08.20. Och inte nog med de, hon ville ut på momangen. Så nyvakna jag fick traska ut istället för till sofffan ( jag hamnade i soffan såfort vi kom in igen). Men, fröken Nova var fortfarande inte nöjd. Hon gnällde sig igenom hela min frukost stund och jag blev bara mer och mer sur. Så vi tog en promenad. Självklart skulle hon testa mig och se vem som bestämmer. Resultatet blev att Nova drog framåt och jag bakåt. Fysjutton vad jag svor för mig själv. MEN!!! I slutet av promenaden fick jag min revansch. Nu är de jag som bestämmer och Novis går fint vid min sida.



Nu blir de lite kaffe och varva ner med Kyle XY. Nova är nöjd och jag är nöjd.. Slutet gott, allting gott (tillsvidare)..

Kommentarer

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0