Det roligaste på mitt jobb ..

Skapligt trött jag är nu. De tar på krafterna att jobba på dagarna och plugga hela kvällarna. Och mina böcker har inte kommit än så jag kommer bara mer och mer efter i matten. Skit!! Men på Fredag är de Ullared och shoppa och jag får energi av att shoppa. Även om de tar på krafterna de me..

Jag har som sagt jobbat idag. Och jag fick göra de jag tycker är roligast, eller ja.. typ de roligaste. Rensa skären!! Alltså skären vid våra presentpapper. De hamnar massa små slamsor i skären och då funkar inte kniven typ. Så man får liksom stå med en ostkniv (dom är sjukt bra till de) och sen bara dra ut stora kakor av papper och well. Åh va jag tycker de är kul. Fråga mig inte varför. De bara är så!!

Dagens skörd..


Nu ska jag packa och fixa lite sen blir de krypa ner i sängen och kolla på ett avsnitt Ullared och komma i stämning.. Hihi.

Kommentarer

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0