Ditt betyg är --

Åh vilken total kollaps jag fick ikväll. Jag fick ett mail om att min engelska uppsats blivit bedömd. När jag loggade in på plattformen så stog de att jag fått feedback och betyget --. Jag bröt ihop och började nästan gråta av någon slags panik!! Vadå -- ?! Jag läste feedbacken och de kändes bara skit eftersom jag inte fått något betyg!! Jag rättade snabbt alla små stavfel(som om betyget blev bättre om jag fixade de snabbt?!) och mailade läraren om han ville ha min rättade version. När jag fick svar av honom såg jag även att betyget ändrats till N. N står för "i nivå med kursmål". Han hade alltså inte hunnit lägga in betygen när jag först kollade. Och han ville inte ens se uppsatsen igen, den var bra och intressant såg jag när jag lungt läste feedbacken igen.

Klumpen i magen börjar nu försvinna igen..

Kommentarer

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0