Familjen på besök

Jag bjöd över mamma på nybakta muffins och kaffe idag. Hon och Novisen tog en promenad hit och vi smaskade de nybakta äppelmuffinsarna med crumble och slappade i soffan. Smaskens! Så pratade mamma med Elin och de blev bestämt att även hon skulle komma hit när hon kom från skolan. Och så ringde pappa och var påväg hem från Uppsala, så ja.. Han kom också hit. De var bara storebror som fattades..

Nu håller jag på med projekt tvätta. Skulle även behöva dra igång projekt städa men de får bli när jag är frisk. Hostan måste ge sig och rösten komma tillbaka. Jag har försjutton magrutor snart om inte hostan ger sig. Tss..

Nu blir de lite mer Kyle XY och pizza..


Kommentarer

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0