HON ÄR BÄST!

Är de inte konstigt. Denna vecka hade jag bara 1 dags jobb men fysjutton va jobbig den dagen blev. De blev liksom jobbigare än när jag jobbar 5 dagar. Knasigt va?

Jag hoppades på att Johannes skulle vänta i stan tills jag slutade. Jag pallade inte komma hem tio. Men icket, han ville åka hem. Jag blev lite besviken bara för att jag skulle behöva skumpa på en buss hela vägen hem. Men!!! Så dök hon upp. Min blonda älskade vän! Hon skulle hämta karln sin när han slutade 19.15 och tänkte att hon kunde hämta upp mig när jag slutade 20.00. Hur snällt är inte de?! Jag pratar såklart om Sara <3

Dock måste jag tillägga att de är lite synd att hennes pojkvän endast ser mig som en bra att ha. Typ en chaffis när han och Sara ska dricka. Humm. Jag kommer aldrig glömma dedär Jocke. ALDRIG! Hihi.


Jag älskar denna bild..

Kommentarer
Avsändare: Sara

:) <3 :)

2010-09-13 @ 09:44:45

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0