Kvällsmys

Har varit på familjemiddag hos mamma och pappa ikväll. De börjar bli ganska så många i familjen nu. Och jag gillar alla så mycket! <3

Nu ligger jag i soffan och kurerar mig. Man ska verkligen inte jobba när man är dålig. Från att börja bli bättre har jag gått till att må sämre. Blää. Hostar så de gör ont i huvud och mage. Ingen aptit. En röst som låter förjävligt. Nej, ska jag vara förkyld vill jag ligga i soffan, kolla på film och dricka varm oboy med honung i. Men först ska jag jobba hela helgen.. De känns så fruktansvärt jobbigt faktiskt. Men ett plus är personen jag jobbar med! Hur snällt är de inte att hon tog med hostmedecin till mig idag ?!


Kommentarer

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0