Möss-premiär

Nu menar jag inte möss som i råtta utan mössa. Idag bestämde jag mig för att cykla till tåget trots höst vindarna. Jag tog på mig min nya sköna soft-shell jacka, höst kängorna, sjal, vantar och mössa. Jag tror jag aldrig börjat använda mössa såhär tidigt. Jag har aldrig gillat mössor förut men nu känner jag mig astaggad att använda mössa. Och idag behövdes den för annars hade mitt hår stått åt alla håll och kanter efter cykel-turen. Lite mysigt med höst-kläder tycker jag..

När jag satt på tåget ringde en hysterisk kollega och undra vart jag var. De hade kommit 59 kollin som var packade på 3 gigantiska pallar. de skulle kommit 1 inte alls lika gigantisk pall. Lite fel på vägen.. Ehh.. Men de löste sig iaf och jag har spenderat dagen med att skruva ihop hallmöbler. Mitt tålamod sattes på prov rätt rejält..

Nu har jag en lasagnette i ugnen.. Den blir redo precis till Idol så då blire smaska mat framför tvn med lite tända ljus..

Mina mjukisbyxor får mig att må bra..

Kommentarer

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0