NOVA

Idag är jag hundvakt. Nova kom ca 8.30 och min plan var att gå upp och öppna dörren, sen somna om i soffan. Men icket! Nova gnällde, puffade på mig, gnällde lite till och tassade till min arm. När jag ger upp sovandet så hör jag ett konstigt ljud, ett ljud jag inte alls gillar. Så nu är de så att Nova har ätit något konstigt och har nu kräkts 3 gånger. Och jag som är så kinkig när de gäller sånt där. Men nu har Novis fått lite ris i magen och vi har sprungit ut för att få frisk luft och än så länge (peppar,peppar) så verkar hon må bättre. Plutt-Novisen.

Förutom att pyssla om sjuk Novis har jag även ringt lite samtal. Ringde studievägledaren och frågade varför jag inte fått den minsta info inför kursstarten som är på Måndag. Hon förstog inte alls varför jag inte fått de och skulle genast försöka få tag på skolan så att de kan fixa de. Plus att jag bokat tid för nya linser. Duktiga jag..

Nu blir de kaffe och Kyle XY och även fundera på om jag ska utmana mig själv lite.. hihi.


Kommentarer

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0