Och så denna orklösheten..

Nu är den påväg igen.. Orklösheten. Jag hade energi tidigare ikväll efter att pluggandet nästan var klart och jag hade städat undan allt jag shoppade i Ullared(som legat över hela bordet). Sen kom jag på.. Nu börjar jobbandet. Inget vila nu inte. Jobba hela helgen! Tjoho! (jag vill helst grisa i soffan hela helgen)

Dock måste jag erkänna att de ska bli kul att träffa mina jobbar kompisar. Jag gillar dom. Och jag vet att när jag väl är på jobbet imorgon kommer jag tycka de är kul också. Jag vill fortsätta städa. Jag har lagt en lapp i mitt skåp med texten "Skrubba vagnen" så att jag ska komma ihåg att de är den som är nästa offer för mig och svintot! Mohahaha!


Fruktcocktail i magen..

Kommentarer

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0