Orklös

Shit! Jag blev helt slut nu.. Jag orkar ingenting. Jag orkar inte ens fika. Allt känns piss.

Mitt liv är väldigt krävande just nu känner jag. Jag sätter sjukt höga krav på mig själv när de gäller pluggandet, fast jag egentligen inte vill. Jag ska hinna plugga och jobba. I mitt huvud finns så mycket tankar att jag blir yr. När jag försöker vila känner jag mig bara stressad. Jag behöver tagga ner!!

De är inte så uppmuntrande att jag kollar på ett program som handlar om unga tjejer som opererar deras eh ja, vaginor. De vill ha den perfekta vaginan och herregud, de ser ont ut. Och de kan ta 3 månader innan de läker. Att man opererar brösten är ok, men hallå!? Finns de inga gränser..?

Negativt inlägg.. jag ska försöka bättra mig tills imorgon!

Kommentarer

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0