Tråkigheter

Tänk vad fort livet kan ändras. Från frisk till väldigt sjuk. Från levande till död. De skrämmer mig! Döden skrämmer mig! Just de att någon bara försvinner.. Jag blir så berörd av allt som händer runt oss nu. Flera unga har dött här under 1 år. Jag vet en mamma som är väldigt sjuk. Där de bara är helt oacceptabelt att hon ska försvinna. Och nu är en till ung person väldigt sjuk.. En väldigt snäll och omtänksam person. Varför händer allt dehär?!

Jag tycker man känner sig så hjälplös när hemskheter händer. Jag känner mig lite töntig och mesig som bara ser på utan att göra något. Någon mer som känner så?

Tänk att vårdas på de viset att "sista tiden ska bli så bra som möjligt". De går inte att tänka sig den känslan.


Dystra tankar,
men de är dom som snurrar i mitt huvud ikväll..

Kommentarer

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0